tisdag 20 december 2011

Julhälsning



Eftersom vår dator därhemma fortfarande strejkar får jag sända en liten julhälsning till alla från skolans dator istället. Då jag tyvärr inte kunnat ladda upp några foton hit så fick det bli en bild på mig själv istället. Tjusigt värre;)


Ifall någon undrar hur det gick med bullarna jag bakade med pepparkakskryddor i så kan jag meddela att de blev jättegoda. Smakar nästan som vanliga kanelbullar men med en liten touch av pepparkaka... Perfekt till glöggen.


Hemma står nu granen pyntad och klar. Det blev en kungsgran i år som barnen klätt i silver och några röda kulor. Den blev så fin och är så jämn i grenarna att man nästan kan tro att det är en fuskgran.


Ha det så mysigt de här dagarna innan jul! På återseende inom kort.

Kram Petra/




1 kommentar:

  1. Men se, där är ju tomtemor=))
    Tycker det var en gullig bild på dig!

    Hoppas du och familjen får en riktigt skön jul/Kram Hannis

    SvaraRadera