söndag 19 september 2010

Söndagsfix


Hej alla glada! Idag fick jag ett litet höst-ryck. Fick för mig att de härliga turkosa färgklickarna i vardagsrummet kändes lite för somriga och började rota runt i mina gömmor. Hittade då ett gammalt tyg som jag köpt på IKEA för flera år sedan men som bara blivit liggande. Tänkte att det kanske kunde passa som kuddfodral. Fram med symaskinen och vips blev det nya kuddar i sofforna.
Dessutom hittade jag ett par bruna sammetsgardiner som bara legat och samlat damm i några år. Dessa hängdes raskt upp och plötsligt fick vi ett rum i höstskrud...


Några matchande blockljus åkte fram på zinkbrickan...

Hoppas ni haft en bra helg. Själv har jag njutit av att äntligen få lite sovmorgon. TVÅ dagar i rad.
Fast imorgon blir det till att masa sig upp i ottan igen...

Ha det gott!
Kram Petra/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar