onsdag 16 februari 2011

Aj, aj, aj!

Ja, så var det min tur att bli sjuk. Jag hann bara sticka in näsan på min praktikplats, där jag skall tillbringa de närmsta 11 veckorna, så var jag tvungen att åka hem igen... Trist och pinsamt!
Sonen är fortfarande febrig och hostig och nu har jag förutom feber åkt på en fruktansvärd huvudvärk som gör att jag mår illa av och till och tror att jag skall k*as.
Kommer inte ens ihåg när jag hade feber senast men så här dåligt har jag inte mått på flera år.

Kan ju inte gärna lägga upp en bild på oss halvdöda "fräschingar" här hemma utan det fick bli en från min mammas sovrum istället. Tycker att hon fixat det så fint. Mycket fick sig en omgång med vit färg (var mörkbrunt innan) och hennes sambo skruvade ihop en sängavel.

Nä, nu måste jag gå och lägga mig igen för huvudet sprängs snart.
Sköt om er!
Kram Petra/

2 kommentarer:

  1. Men usch och fy!
    Stackare, hoppas att du kryar på dig snabbt.

    Ser fint ut i din mammas sovrum!
    Väldigt snygg sänggavel.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. usch, krya på dig och kryp ner under en filt igen du...
    jättefin blogg du har.
    Kram

    SvaraRadera